وب لاگ رسمی فری ناز سمالی

برای دستیابی به موفقیت با آغوش باز به استقبال تغییرات بروید

برای دستیابی به موفقیت با آغوش باز به استقبال تغییرات بروید

وب لاگ رسمی فری ناز سمالی

با عرض سلام و خوش آمد گویی به شما، ممنونم که این وبلاگ را برای مشاهده انتخاب کرده اید.
هدف از ایجاد این وبلاگ، به اشتراک گذاری مقالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده و نیز بارگذاری مباحث مرتبط با مدیریت استراتژی بازاریابی می باشد.

چکیده

عوامل داخلی و بیرونی در فرمول­بندی استراتژی سازمان برای شناسایی فرصت­ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف­ها و تعیین اهداف مختلف سازمان و استراتژیها در سطوح مختلف مبتنی بر آنها بررسی می­شوند. چارت چرخه عمر سازمانی با چهار مرحله کلی شامل خلق، کودکی، نوجوانی و سالخوردگی یکی از بهترین ابزارهای است که می­تواند وضعیت سازمان را با مطالعه رفتار سازمانی نشان داده و در توسعه استراتژیها، بازاریابی و برنامه­های مالی شرکت کند. عدم توجه مجریان به چارت چرخه عمر سازمان یکی از مباحثی است که براجرای رضایتمند استراتژی مربوطه تاثیر می­گذارد. در این مطالعه، ما طول عمر سازمان و تاثیر آن بر تدوین استراتژی را بررسی می­کنیم جمعیت تحقیق شامل سیستم بانکداری ایران و نمونه آماری شامل کارشناسان سیستم بانکداری ایران بوده و پرسشنامه استاندارد برای گردآوری داده استفاده شد. در ابتدا، ما موقعیت دو سازمان را در مقایسه با دو سازمان دیگر بررسی کرده و سعی کردیم مسایل و شرایط حاکم بر سازمانها را بیان نموده و بر اهمیت چرخه عمر سازمانی تاکید کنیم. ارزیابی چرخه عمر دو بانک ایران و تجزیه و تحلیل موقعیت آنها در هر مرحله از چرخه عمر و ارائه راه حل عملی از نتایج مهم این تحقیق بوده­ اند.

دریافت ترجمه مقاله

دریافت اصل مقاله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی